Etisk Markedsføring. Vores manifest

etisk markedsføring

Etisk markedsføring som et manifest Et “manifest” er et stort ord, og det samme er “etik”. Men jeg synes disse ord er helt passende for den forandring der må tage plads indenfor moderne markedsføring. Der findes allerede mange firmaer der i verdenen der sætter etik meget højt og som også …

Læs Mere

Thought Leader Ads fra Linkedin

marketing bureau

B2B lederskab på Linkedin Linkedin er uden sammenligning det førende B2B medie. Ikke nok med at alle de vigtigste B2B ledere er derinde, og er aktive, så kan du også lave betalt annoncering derinde igennem Linkedin Business Manager + at dit organiske reach er virkelig godt. Kort sagt, skal du …

Læs Mere

Online – vs digital marketing. Når trends skifter.

trends i soegeord

Det kan skade din markedsføring ikke at følge med Hvis du ikke følger med de her udviklinger i trends i sproget kan det ødelægge ret meget for den del af din forretning der beror på både SEO, og Google Ads, men også på den måde at du som skriver dine …

Læs Mere

Hvordan vil SEO blive udfordret af generativ Ai?

generativ ai og SEO

Først er der det med rettighederne Kunstig intelligens lever af data. De data henter de fra content på internettet. Det content er beskyttet af ophavsretten. Så det kan ikke bruges uden tilladelse fra skaberen. Når Google for eksempel bruger en artikel som den jeg skriver jeg nu her, og lægger …

Læs Mere