Vores seneste artikler

Thought Leader Ads fra Linkedin

thought leadership ads en guide

Hvordan bruger man Thought Leader Ads ? Før vi går mere i dybden med hvad “Thought Leader Ads” fra Linkedin er, så lad os starte med at se lidt på hvad “Thought Leadership” er. “Thought Leadership” er en øvelse indenfor den marketingdisciplin der hedder positionering. Man vil gerne positionere sig …

Læs Mere

Online – vs digital marketing. Når trends skifter.

trends i soegeord

Verden skifter, nye ord kommer til. Og hvad så? Verden spinner hurtigt rundt. Særligt for tiden. Digitale forandringer såsom i kunstig intelligens disrupter vores hverdag, igen igen. Nye ord kommer til. Det har de altid gjort, men nu kommer ordene i hurtigere fart. Ord der skal forklare vores forandringer, vores …

Læs Mere

WordPress plugins. Her er vores favoritter.

wordpress plugins favoritter billede

De WordPress plugins vi bruger igen og igen Den her guide handler kun om plugins til WordPress som IKKE er til webshops (altså Woocommerce). Og de er baseret på at skulle være gode til SEO, og gør brugervenligheden (UX) bedst mulig med hensyn til design og layout. Det er helt …

Læs Mere

Hvordan vil SEO blive udfordret af generativ Ai?

generativ ai og SEO

Er kunstig intelligens døden for SEO? Det startede med ChatGPT, og hurtigt efter kom Google Bard. Begge 2 er softwares som kan skabe indhold/content når du prompter den til hvad de skal skabe for dig. Det er altså kunstig intelligens som kan skabe content for dig, og deraf navnet “generativ …

Læs Mere