Martin Thorborg er en PR rockstjerne
Martin Thorborg er en PR rockstjerne. Masser af medietid ved præcist at vide hvad han skal sige hvornår.
Lær af Martin her.
Martin Thorborg er en PR rockstjerne. Masser af medietid ved præcist at vide hvad han skal sige hvornår.
Lær af Martin her.
Vi skal selvfølgelig passe på data Som online marketing bureau har vi disse data som kernen i den forretning vi hjælper vores kunder med. De bruges særligt indenfor betalt annoncering (også kaldet PPC). Her bruger vi de data der indsamles til at lave mere målrettede kampagner via Facebook annoncering og …
Google Alerts og PR muligheder En del af opgaver vi laver som PR bureau er at hjælpe andre virksomheder med at få synlighed i medierne. En metode indenfor PR vi arbejder med kaldes for “newsjacking”. Her handler det om at “stjæle opmærksomheden” på et historie som er aktuel i din …
Etisk markedsføring som et manifest Et “manifest” er et stort ord, og det samme er “etik”. Men jeg synes disse ord er helt passende for den forandring der må tage plads indenfor moderne markedsføring. Der findes allerede mange firmaer der i verdenen der sætter etik meget højt og som også …
Ved du hvad du ønsker af en hjemmeside? Når at man vil lave en hjemmeside ved hjælp af kunstig intelligens, er det vigtigt at man ved hvad man gerne vil have (hvis det altså skal være ekstra godt). Man kan godt lave en hurtig og nem hjemmeside ved hjælp af …
B2B lederskab på Linkedin Linkedin er uden sammenligning det førende B2B medie. Ikke nok med at alle de vigtigste B2B ledere er derinde, og er aktive, så kan du også lave betalt annoncering derinde igennem Linkedin Business Manager + at dit organiske reach er virkelig godt. Kort sagt, skal du …
En dårlig historik er aldrig godt Når at vi laver leadgenerering, så kaster vi det store net ud, og får revl og krat ind i nettet. Men når så at disse leads skal kvalificeres, så er der altså nogle fisk der ryger tilbage i havet. Lad os se på hvem …
Det kan skade din markedsføring ikke at følge med Hvis du ikke følger med de her udviklinger i trends i sproget kan det ødelægge ret meget for den del af din forretning der beror på både SEO, og Google Ads, men også på den måde at du som skriver dine …