Vores seneste artikler

Historien om kampen for et bedre online marketing

online marketing lovligt

Forhistorie Velkommen til Danmarks første forsøg på en ordning der vil belønne danske hjemmesider og webshops som ikke snyder ved at købe links, og på andre måder snyder online. Samarbejdet sker med nogle endnu anonyme samarbejdspartnere. Denne her ordning er IKKE lavet for at hænge nogen ud, for at “stikke …

Læs Mere

Avisernes autoritet er vigtig i en svær tid

mest søgte ord 2021

Autoritet er et pejlemærke Coronakrisen har skabt endnu et potentielt dødspunch for den lokale avis: nemlig manglende indtægter fra de lokale erhvervsdrivende. De seneste 15 år har i de i forvejen kæmpet med at miste læsere til Googles søgeresultater (som enhver kan skaffe sig adgang til og dominere ved hjælp …

Læs Mere

Remarketing på Google Ads for begyndere (eller for dig der bare gerne vil vide noget om emnet)

remarketing google ads guide for begyndere

Lær at opsætte din egen remarketing på Google Ads Denne her guide vil Vise dig hvad Google Ads remarketing er Vise dig hvordan du nemt selv kan opsætte det Fortælle dig hvad du skal passe på med Vise dig det på video (hvis du hellere vil se det på video, …

Læs Mere

No Cure No Pay SEO Podcast

undraw online video ivvq

I dagens afsnit taler jeg om fordele og ulemper ved No Cure No Pay SEO (læs mere om SEO her). Vi bruger det ikke selv, men har dog prøvet det flere gange. Hør mig tale om fordele og ulemper ved No Cure No Pay i dagens podcast. https://jimihove.dk/wp-content/uploads/2020/02/talk-show-qfjqu2nu4j-x-1.mp3Podcast: Afspil i …

Læs Mere

Guide til at spotte vildledende markedsføring

vildledende markedsføring

.gb-container-523fb6ff > .gb-inside-container{padding:40px;max-width:1215px;margin-left:auto;margin-right:auto;}.gb-grid-wrapper > .gb-grid-column-523fb6ff > .gb-container{display:flex;flex-direction:column;height:100%;} Denne her guide fokuserer på en udbredt gren af vildledende markedsføring som handler om at man markedsfører et tilbud på en måde, der kunne give forbrugerne indtryk af, at tilbuddet var mere fordelagtigt, end det var. Du kender det sikkert. Du får et …

Læs Mere