Google Ads

Google ads bureau københavn

Introduktion til Google Ads guiden:

Der vil være en del engelske ord her i Google Ads guiden. Også ord du måske aldrig har hørt før. Men lad dig ikke slå ud af dette, vi har skrevet den danske oversættelse lige bagved, vi linker til kilder der forklarer de forskellige ord endnu dybere og vi har en stor ordbog her på vores hjemmeside som forklarer det endnu bedre, på dansk.

Årsagen til at vi bruger disse ord på engelsk, er at det oftest er de ord du vil støde på når du ser Google Ads eksperter udtale sig om emnet på de sociale medier, eller på deres blogs.

Jeg var også engang nybegynder og letøvet, som du måske er lige nu, det var alle de eksperter du har hørt om også. Min hjerne var også ved at eksplodere og jeg tænkte også at det “lærte jeg da aldrig”.

Jeg betragter det lidt som at lære et nyt sprog, men det er dog ikke lige så svært at lære som et helt nyt sprog, heldigvis. Der er mange nye ord du sikkert aldrig har hørt før, men på et tidspunkt bliver de ligeså naturlige for dig som ordet “bus” eller “bil”.

Hvis du ikke kan overskue at læse den her lange online guide til Google Ads som vi har skrevet her, lige nu og her, kan du skrive dig på venteliste til vores e-bog om Google Ads som udkommer i starten af 2021. Den bliver skrevet i et sprog som vi vil gøre alt for at det bliver så nemt for dig som muligt at forstå.

Skriv dig på venteliste her. 149,- kroner for første år. Derefter opdateres den hvert år, og du får den opdaterede version hvert år for kun 47,50,- kroner. Få en masse bonussoftware gratis med.

Skriv dig på venteliste til Google Ads e-bogen! Kun 149,- kroner + diverse bonusser Klik her.


Og lad os så komme i gang med guiden.

 

Hvad er Google Ads egentlig?

Google Ads er en del af deres “Google Marketing Platform” som Google stiller til rådighed for danske virksomheder, og for andre som vil annoncere med et budskab, et produkt eller en service.

Google Ads hed tidligere Google Adwords, og der er som sådan ingen forskel på Google Ads og Google Adwords, udover at de tog et navneskifte i år 2018.

En af årsagerne er at i det gamle navn, Google Adwords, ligger ordet “words”, og da en stor del af Google Adwords annoncekatalog efterhånden var meget end bare annoncer med ord (som det kun var i gamle dage), så blev navnet Google Adwords mindre relevant.

I dag består Google Ads af følgende produkter

  • Google Display Network (Google Display Network består af mange forskellige kanaler, såsom Youtube og milliarder af andre hjemmesider som har tilmeldt sig, og som hjemmeside gerne vil tjene penge på at vise primært visuelle annoncer på deres hjemmeside). Dine annoncer her vil typisk være banner ads og responsive annoncer der kan vises på alle slags enheder.
  • Google Search Ads (primært ligesom det gamle Google Adwords)
  • Video kampagner (herunder Youtube som på Google Display Network)
  • Google Shopping (Det er den slags annoncer du ofte kan se i toppen af søgeresultaterne, hvis det er et produkt du søger efter. Google Shopping Ads har ofte et godt afkast per brugt marketingkrone (ROAS), da det er et nyere produkt i Google Ads paletten. Når det er et nyere produkt, så er der mindre konkurrence. Mindre konkurrence betyder lavere klikpriser, da Google Ads fungerer efter et auktionssystem. Mere om Google Ads auktionen senere). “Google Smart Shopping” er baseret på at man overlader en stor del af det arbejder man som Google Ads bureau selv sad og optimerede på, til Googles kunstige intelligens. Mere om det senere i guiden her.
  • App kampagner (Man kan lave annoncer målrettet til at skulle befinde sig kun inde i Apps. Det kunne eventuelt være en kampagne for ens egen App)
  • Local Campaigns (Her kan du lave kampagner som er optimeret på lokation. Det kan være i Google Search og Maps, at dine annoncer bliver vist, og det kan være kampagner du laver inde i din Google My Business konto)

 

Google Ads fungerer som en auktion

Som sagt så fungerer Google Ads som en auktion. Sådan har det været lige siden dengang det hed Google Adwords, og på den måde er Google Adwords filosofien stadig den samme den dag i dag, trods utrolige forandringer i deres annonceudvikling over de mange år siden Google Adwords startede i år 2000, til den dag i dag.

Sådan her fungerer Google Ads auktionen

Der er basalt set 3 ting der påvirker hvordan din auktion forløber, og det er:

  1. Dit bud
  2. Kvaliteten af din annonce
  3. Effekten af dine annonce-udvidelser (extensions)

Før du finder ud af hvad dit bud skal være, skal du finde et søgeord du gerne vil byde på.

Søgeordet finder du ved at lave en grundig søgeordsanalyse (mere om hvordan du laver søgeordsanalysen senere).

Google anbefaler et bud du skal betale for at blive vist og klikket på dette søgeord, som du har fundet igennem din søgeordsanalyse. Dette bud er baseret på hvad de hvad at de andre i auktionen (dine konkurrenter) er klar til at byde.

Det vil sige at Google for eksempel ved at dine konkurrenter som minimum er klar på at betale 15 kroner per klik. Derfor anbefaler Google nu dig at starte med at betale 15,- kroner for et klik.

Nu skal du så regne på om dette bud på de 15,- kroner kan være en god forretning for dig.

Husk at det kan tage alt mellem 10 kliks på din annonce til flere hundrede kliks, før du laver et salg. Dette kaldes for din “konverteringsrate”. Hvis du sælger ét produkt per 100 kliks, så har du en konverteringsrate på 1%. Hvis du sælger 2 produkter per hundrede kliks har du en konverteringsrate på 2%.

Konverteringsrate kan svinge fra alt mellem 0.10 til 20%, alt afhængig af branche, priser på produkter og flere andre faktorer. En konverteringsrate på 2-3% er et gennemsnit som Google tidligere har sagt er gennemsnittet på tværs af alle brancher. Brug dette som udgangspunkt, men pas på med at tro på at du kan regne med det. Når du har testet dine annoncer i en periode, kan du nemmere finde frem til de sande udgifter du kan forvente at få, per salg.

Inden at vi går videre med hvordan man kan vurdere kvaliteten af ens annonce, som er punkt 1 i vores 3 trins guide til opsætning af Google Ads, kan vi lige lave en hurtig gennemgang af hvad en søgeordanalyse er.

 

Sådan fungerer søgeordsanalysen

Du laver først en søgeordsanalyse, hvor at du ved hjælp af værktøjer som Google Keyword Planner (som er gratis), eller Ahrefs og deres søgeordsværktøj finder nogle søgeord du kan konkurrerer på.

Her ser du et screenshot indefra Google Ads egen “Keywordplanner” eller på dansk “Søgeordsplanlægning”

 

En søgeordsanalyse er en utrolig vigtig ting, da det er der at du beslutter dig for hvilke søgeord du vil bygge dine kampagner op omkring. Hvis du vælger forkert her, med de forkerte søgeord, har du ikke bare spildt en masse tid på at bygge de her kampagner op, du har også spildt en masse penge på annoncer, som senere hen viste sig ikke at være dem du skulle have satset på.

Brug hellere en masse tid på planlægning i starten, fremfor at at skulle rette op på en masse ting der er gået galt.

Du kan finde vores kæmpe guide til søgeordsanalyse, ved at besøge vores ordbog her, og søg efter “søgeordsanalyse”

Når du er færdig med dette, kan du gå i gang med selve kampagnerne.

 

Og nu til kvaliteten af dine annoncer

Kvaliteten af dine annoncer er ekstrem vigtig. Det lyder åbenlyst, men trods dette at det lyder åbenlyst, så er det desværre ofte et område der bliver nedprioriteret hos folk der arbejder med Google Ads. Folk der arbejder med online marketing har lidt for ofte desværre ikke nogen baggrund med kommunikation, branding og klassisk marketing. De kalder ofte sig selv for “datadrevne”. Det vil sige at de ofte beskæftiger sig mere med data, end de gør med kommunikation. Og det kan ses på den kommunikation der er i mange af de annoncer der i Google Ads, og Facebook annoncering.

Dette er der ingen skam i. Man skal bare huske at samarbejde med nogen der har forstand på kommunikation i forhold til målgrupper, firmaets brand med mere. Årsagen til dette er at man vil forøge sin CTR (Click Through Rate), sin konverteringsrate og man vil minimere sandsynligheden for at skade ens virksomheds brand. Vi samarbejder selv med et kommunikationsbureau, og har set 10 dobling af CTR i forhold til de annoncer vi selv lavede (og vi ved at vi i forvejen lå over gennemsnittet blandt danske Google Ads bureauer).

Husk at folk der arbejder med kommunikation og branding har brugt et helt arbejdsliv på det. Det er ikke noget man kan blive super god til, ved at læse nogle artikler og tage nogle kurser i. Det hjælper at gøre sig klogere på de områder (særligt da Googles algoritmer lægger mere og mere vægt på User Experience i deres rankings indenfor SEO, men også i deres rankings indenfor Quality Scores i Google Ads)

En metode hvormed at du kan se hvordan Google Ads vurderer den samlede kvalitetsoplevelse af dine annoncer, og din landingssider på din hjemmesider er via “Quality Scores” Du kan få en Quality Score (kvalitetsresultat på dansk) fra 1 til 10.

quality score kvalitetsresultat

En tommelfingerregel siger at hvis din Qualityscore er under 6 kan du ligeså godt sætte den på pause, eller stoppe den, da der åbenbart er et eller andet galt.

Den vigtigste ingrediens i Googles Quality Score er CTR (Click Through Rate) Se kilde her. Efterfulgt af “Ad Relevance” og “Landing Page Experience”

Det bliver en længere forklaring at skulle forklare alle de 3 begreber helt til bunds ( men det vil vi gøre i vores e-bog om Google Ads som udkommer i starten af 2021. Skriv dig op på venteliste her. Den kommer til at koste omkring 149,- kroner og inkluderer en del bonusser)

Men kort kan vi sige at CTR (som er den vigtigste ingrediens) omhandler at du skal have så mange som muligt ud af af 100 til at klikke på din annonce.

Problemet er bare at hvis du lover guld og grønne skove i dine annoncer, og dermed kan få en masse til at klikke på dine annoncer, og de så kommer ind på din hjemmeside og bliver skuffet over at dit tilbud i annoncen ikke stemmer overens med hvad der står på din hjemmeside (Landing Page Experience og Ad Relevance), så trækker det til gengæld ned.

Pointen er dog at du med din CTR kan vise at du med din kommunikation virkelig har ramt målgruppen, målgruppens behov og målgruppens måde at definere sig selv på. Alle elsker at føle sig set og forstået. Og hvis du kan det, med dine tekster, så har du optimeret dine chancer for et salg meget betragteligt. Alle vil helst købe af nogle de kan lide, og identificere sig med.

Nogle af de data du bedst kan kigge på i Google Ads for at finde ud af om din CTR, Landing Page Experience og Ad Relevance er i top på, er Google Analytics.

Brug Google Analytics til at forbedre kvaliteten af dine annoncer 

Du kan koble din Google Ads konto sammen med din Google Analytics konto og se metrics (analysetal) fra Google Analytics direkte dit Google Ads dashboard. Tal som du typisk ville hente fra Google Analytics, og som giver mening for dig er: Bouncerate, Sessionsvarighed og Page Views. Ved at se på disse tal, kan du få et dybere indblik i hvordan dine brugere opfatter din
annonce og din landingpage. Hvis folk for eksempel klikker på din annonce, kun bliver der i 2 sekunder (sessionsvarighed), og ikke klikker på andre af dine landingssider, så har de nok ikke fundet det de søgte.

Og det er dit problem.

Fordi nu har du lige betalt for et klik som brugerne åbenbart ikke kunne bruge til noget.

Her ser du hvordan Google Analytics data ser ud inde i selve Google Ads

 

Nu har vi set på hvordan du laver dit bud, hvordan du ser på kvaliteten af dine annoncer. Nu skal vi se lidt mere på Google Ads annonceudvidelserne som er det 3 trin til hvordan du, helt basalt set, bedst kan optimere dine Google Ads annoncer.

 

Annonceudvidelser i Google Ads, hvad er de?

Annonceudvidelser er en ekstra feature som Google Ads har tilføjet løbende siden år 2010, hvor de begyndte med telefon-annonceudvidelser. Kort fortalt er det ekstra information som at du kan tilføje din annonce. Du behøver ikke at tilføje den, men de fleste undersøgelser viser, at hvis du tilføjer disse ekstra udvidelser, så får du både flere kliks per 100 eksponeringer (højere CTR) og du får lavere klikpriser

“Every type of ad extension that we offer is intended to benefit our users, which translates to a higher CTR for you. On average we have found that there is a 10-15% CTR uplift* from implementing a new ad extension” (Kilde)

“That means you can often get more clicks for less money by using ad extensions than by increasing your position.” (Kilde)

Årsagen til at Google belønner dig for at bruge disse annonceudvidelser er at de ved at brugerne gerne vil have dem, og hvis du gør brugerne glade, så bliver de glade for at klikke på Google Ads annoncer, og så vender de tilbage.

En anden årsag til at Google ofte belønner dig, hvis du bruger deres services indenfor Google Ads, men også indenfor SEO og flere andre af deres “Google Marketing Platforms” er at de kan indsamle en masse data des flere af deres services du bruger. De data bruger de til at optimere deres tjenester, og dermed er alle glade.

Udover at annonceudvidelsen til dit telefonnummer kan ses i en annonce er der følgende annonceudvidelser her i Danmark (der kan være andre annonceudvidelser i USA for eksempel). Men her er dem der er i Danmark per dags dato i slutningen af år 2020:

Undersidelink

Et undersidelink er den mest populære annonceudvidelse. Her kan du tilføje links til andre steder end din landingsside (som du helst vil have at folk klikker på). Det kan være et link til din “Kontakt os” side, et link til et blogindlæg eller en guide til det produkt du prøver at sælge, eller det kan være et undersidelink til dine Privatlivspolitik.

Her ser du undersidelinks i aktion

underside links

 

Hvis der en ulempe ved undersidelinks, så er det at de potentielt kan få folk til at klikke på et link som er mindre vigtigt for dig i forhold til dit vigtigste link.

Du kan se mange Google Ads annoncer uden undersidelinks, hovedårsagen er dog oftest at det Google Ads bureau der har lavet annoncen ikke har tid til at lave dem, med det budget som de har fået af kunden.

Hvis kunden for eksempel kun betaler 2000,- kroner per måned, og de vil have 3 kampagner, 15 annoncer, månedlig analyse og rapportering, så kan man godt skære oprettelse af undersidelinks væk. Der er simpelthen ikke tid til det hele på et stramt budget.

Men ellers så kan vi kun anbefale at bruge undersidelinks. Udover at give dig flere kliks, så fylder de også mere i søgeresultaterne, da annoncen dermed kommer til at fylde mere rent pixelmæssigt. Og det er godt at fylde ekstra meget, når det handler om marketing.

Infoudvidelse

En infoudvidelse kan du se et eksempel på her.

lokation 1

Som du kan se er det nogle få linjer tekst, som man bruge til at sælge produktet noget bedre og dermed igen give noget ekstra synlighed i søgeresultatet.

Det skal nævnes at ligemeget hvilken af de her annonceudvidelser du bruger, så kan du ikke være sikker at Google viser dem. De viser dem, hvis deres algoritme vurderer at det giver mening.

En infoudvidelse bliver ofte vist færre gange, end for eksempel undersidelinks. Og det er fordi at Google ved at undersidelinks generelt er mere populære end infoudvidelser. Men udfyld bare infoudvidelserne alligevel.

Website info

Website info udvidelsen minder meget om Infoudvidelse. Men det er meningen at man med den skal beskrive lidt mere om selve hjemmesiden. Man kan dog skrive hvad man vil, bare man holder sig indenfor de generelle retningslinjer for hvad man må skrive en i en Google Ads annonce (se retningslinjerne her)

Ring (Call Extension)

“Ring” annonceudvidelsen, som vi mest kalder for “call extension”, er den næstmest populære da den giver mulighed for at ringe direkte til butikken der sælger. Denne annonceudvidelse bliver kun vist på mobiltelefoner/ smartphones, og vises altså ikke på desktops, eller på gamle mobiletelefoner (selvom de har en internetbrowser)

Den her annonceudvidelse skal du bruge, hvis du altså tager telefonen.

Sted

Den her udvidelse kan vises både på Google Search, Google Maps og Google Display, som du kan se her så er det enten en måde at finde din annonce på en lokal søgning i Google Maps (det kunne være nogen der søger efter et pizzaria), eller det kan være en knap man kan trykke på, og så kan man få en rute man kan køre med sin bil.

Dette er absolut også en god annonceudvidelse, særligt hvis du primært sælger fra en fysisk butik.

lokation

Promotion

Promotion udvidelsen er til hvis du har et tilbud eller en rabat du gerne vil promovere. Og da vi ved at tilbud og rabatter altid er populære, er det her absolut også en vigtig annonceudvidelse.

Her ser du et eksempel på en promotion udvidelse

promotions

Sådan er en Google Ads kampagne bygget op

En Google Ads kampagne er bygget opover et hieraki, som ser sådan her ud:

  1. Konto
  2. Kampagne
  3. Ad Group (annoncegruppe)
  4. Annonce

Igen er det et bredt emne at skulle forklare her i den her guide hvordan at de 4 forskellige elementer her har hver deres rolle, og hvad de præcist bidrager med. Men kort fortalt, så er “Konto” den helt brede ramme omkring din annoncering for din hjemmeside, eller App.

Inde på din konto starter du så med at lave en kampagne. I din kampagne opsætter du nu dit budget, og dine budstrategier.

 

Forskellige budstrategier kan være følgende:

Manual CPC

Manual CPC er den klassiske budstrategi. Her fortæller du Google at du som udgangspunkt har råd til at betale X kroner per klik. Du kommer dermed aldrig til at betale mere klik. Det er godt. Det dårlige er at hvis dine konkurrenter overbyder dig, så bliver du ikke vist mere, og kan derfor ikke sælge mere, med mindre du manuelt byder højere.

CPM bidding

CPM bidding er hvor du byder per tusinde visninger (Cost Per Mille). Dette er en budstrategi du bruger på Google Display Network til kampagner som typisk er i toppen af salgstragten, hvor at du prøver at få awareness / basal opmærksomhed på at du eksisterer.

Når du byder med CPM, så går du ikke helt så meget op i din konverteringsrate, men du ved at for at folk skal få tillid til dit brand, så skal de først have et basalt førstegangsindtryk af din virksomhed. Dette kan du skabe med CPM bidding kampagner.

Den her slags kampagner er ofte undervurderet indenfor online marketing, da konverteringstallene ikke ser gode ud, men CPM eksponeringer er billige, og hvis du ikke er så kendt på markedet, så er det en billig metode at gøre opmærksom på dig selv, inden at du begynder at lave kampagner som er direkte målrettet et salg.

CPA bidding

CPA Bidding (Mål – CPA) er en nyere slags Smart Bidding budstrategi, hvor at man giver Google nogle konverteringsdata, også finder den kunstige intelligens selv de bedst matchende brugere. Man opsætter så et mål, som man gør med manual CPC strategien, men her er det ikke CPC der er målet. Her kan det være besøg på en landingsside der er målet.

For eksempel kan man opsætte den landingsside der er ens indkøbskurv på webshoppen, og bruge den som et mål i sin CPA bidding strategi.

Så fortæller man algoritmen at de mennesker der tidligere har besøgt den side, er den slags kunder algoritmen skal gå efter. Den slags mennesker har ofte en meget specifik profil, som Google med deres mange milliarder af data godt ved hvem er. Og derfor kan de nemt finde dem. Og til sidst fortæller man så Google, hvor manke kroner man vil betale per klik, fra en bruger i den målgruppe.

Hvis man har opsat sin kampagne rigtigt, og har fodret Google Ads med de rette data, så vil ofte se at ens CPC (Cost Per Click) stiger. Dette gør den da man nu konkurrerer om såkaldte “Premium brugere”. Altså brugere som er i markedet, som er tæt på at købe, og som med stor sandsynlighed har pengene til at købe her og nu. Alt det ved Google. Og det er det som er det smarte i “Smart Bidding” strategier.

Det er dog også den her slags kampagner som der begynder at komme mere og mere fokus på fra politikere, og andre som har et vågent øje på de her mega-virksomheder som Google der har så meget data.

Det næste er predictive modelling, hvor at man kan forudsige hvad du vil købe om et år. Og også hvem du eventuelt vil stemme på til et valg.

Skræmmende i hænderne på de forkerte, så vi støtter helt op omkring øget overvågning af de her data-giganter.

Der findes flere budstrategier end dem der er nævnt her. Vi har nævnt de meste grundlæggende, og dem der er nogle af de nyeste. Resten kan du læse om i vores kommende e-bog om Google Ads.

Nu har vi set på hvad en Google Ads konto er, og at man i opsætningen af ens kampagne kan sætte et generelt månedligt budget for hvor meget man vil bruge (dette er super vigtigt, så at man ligepludselig ikke bruger flere penge end man har råd til. Når du sætter et budget, så pauses dine kampagner automatisk når du har nået dit månedelige, eller daglige budget. Og du kan starte dem op igen måneden, eller dagen, efter.

Og vi har set på et udsnit af de budstrategier som man også opsætter i starten af en kampagne.

Man laver også en del opgaver i opsætningen af selve kampagnen, men her har vi valgt dem vi synes er vigtigst. Igen, så får du endnu mere i den kommende e-bog.

Nu vælger vi et søgeord og skriver annonce

Lad os sige at kampagnen har som mål at sælge blå sofaer. Så bruger du et søgeord der hedder “blå sofa”.

Dette søgeord bygger du en annonegruppe over. Inde i den annoncegruppe kan du have en eller flere annoncer.

Med eksemplet hvor at du har valgt at du skal sælge en blå sofa, med søgeordet “blå sofa”, så kan du lave 2-3 forskellige annoncer hvor du lægger vægt på forskellige features ved din blå sofa, eller du prøver at variere kommunikationen i forhold til den målgruppe du tænker der er den primære målgruppe til at købe din sofa.

Nu tester Google Ads så de 2-3 forskellige annoncer op imod hinanden, for at se hvilken af dem der performer bedst. Efter en periode hvor at du synes du har indsamlet nok data til at finde en vinder, kan du slette de, eller den, annonce som performede dårligst. Du kan også skrive endnu flere annoncer som ligner den du vandt med, for hele tiden at se hvor godt du kan få dine annoncer til at performe.

De her ting kan du tilføje i din annonce

Vi har vendt det at finde et søgeord, hvordan man kan byde, hvorfor at man har en annoncegruppe og at man kan teste flere forskellige annoncer op imod hinanden.

Så du kan altså tilføje følgende til din annonce:

  • Tekst (3 headlines og 2 descriptions)
  • Annonceudvidelser (som nævnt i afsnittet om annonceudvidelser)

Og her kan du se en ekstra ting du også kan tilføje til selve annoncen.

Display Url

Din display URL er den en såkaldt kosmetisk URL som du kan bruge til at øge din CTR, eller til at komme med et lille budskab. Flere undersøgelser har også vist at hvis du tilføjer et søgeord i din display url, så kan du få en mindre klikpris, fordi at du øger din Ad Relevance.

Her ser du display url, og de andre ting vi lige har snakket om inde i editoren i Google Ads

 

Afslutning

Vi har nu været omkring de mest basale ting du bør vide om Google Ads. Vi glæder os til at lære dig endnu mere i vores kommende e-bog. Og hvis du har brug for hjælp til Google Ads her og nu, så er du velkommen til at kontakte os her.

Hvis du vil vælge en af vores konkurrenter er det fuldt forståeligt, og vi giver som et sidste ord  her i vores Google Ads guide et tip til hvordan du kan vælge et Google Ads bureau.

Hvordan vælger jeg et Google Ads bureau?

Hvis du nu læser guiden her, og er en iværksætter der gerne vil annoncere på Google Ads, men som har indset at det nok tager for lang tid for dig at kunne lave profitable annoncer, så vil jeg sige at du ikke skal stoppe med at læse op på Google Ads (når du har tid og overskud). På den måde kan du bedre vurdere hvad et godt Google Ads bureau er, og hvad et dårligt Google Ads bureau er. Der kan nemlig være stor forskel. I vores branche er desværre en del svindlere. Det er der også i andre brancher og altså også i vores. Du kan prøve at Google deres firmanavn og se om de har en masse dårlige anmeldelser (men det er desværre ikke nok, da flere af dem er super gode til at få fjernet de anmeldelser), så prøv at lær lidt om Google Ads, og du vil blive bedre til at gennemskue de værste af svindlerne inden de har taget dine penge.

Hvis du skal vælge et Google Ads bureau, så kan vi anbefale at du vælger et bureau som er “Partner with Google”, hvilket vi er, og har været i flere år nu.

I kan se vores “Partner with Google” certifikat her.

google partner RGB search

Nu er du forhåbentligt blevet mere klar til at lave “Business with Google” (som er deres slogan), og hvis du har fået blod på tanden til at lære endnu mere om Google Ads, og selv begynde at lave online ads,  så kan du skrive dig på venteliste til vores e-bog om Google Ads som udkommer i starten af 2021 (senest 1 maj 2021)

Det kan du gøre her.

Tak fordi du læste med.

 

 

 

Flere ressourcer kan findes her

Google Ads på Youtube

Hvis du bedst kan lide at få din information igennem videoer, så har vi en playliste på Youtube kun med Google Ads indhold. Den kan du finde ved at klikke her

Som et eksempel på en video om Google Ads, som du kan finde på vores Youtube kanal, er der her en video om remarketing ved hjælp af Google Ads

Skriv en kommentar


The maximum upload file size: 2 GB.
You can upload: image, audio, video, document, spreadsheet, interactive, text, archive, code, other.
Links to YouTube, Facebook, Twitter and other services inserted in the comment text will be automatically embedded.

Din E-mail adresse bliver IKKE offentliggjort.

Tilmelding til nyhed om Google Ads e-bog

Få besked når bogen udkommer. Ingen spam eller nyhedsbrev.

Tilmelding til nyhed om ny ordning

Modtag besked om opstart

Hør, helt uforpligtende, hvornår vi starter vores ordning.

Tilmelding til nyhed om SEO bog

Modtag besked om SEO bog i 2021

Nyhedsbrev fra OnlineMarketingBureauet.dk

Gratis guides og nyheder

Vi sender nyhedsbrev ud flere gange per måned
  • 💰 Få rabatter og tilbud
  • ⏱️ Deltag i konkurrencer
  • ➡️ Skræddersyede nyhedsbreve til dit niveau af online marketing