Læs mere om vores prispolitik på online annoncering under prisboksen

Priserne er vejledende og er baseret på +17 års erfaring med online marketing. Hvis vi tilbyder lavere priser har vi erfaring med ikke at kunne lave tilfredsstillende resultater for jer.

Priserne er her “Basic Priser”, men vi udfører også online marketing på ekspertniveau. Vi er som digital marketing bureau blevet brugt af aviser som Børsen, Zetland, Politiken, Ekstrabladet, BT med flere som ekspertkilde til deres historier indenfor online marketing.

Vi har specialsider som går i dybden med vores priser.

Ligeså samarbejder vi med marketing chefer i større danske virksomheder, og har med succes udført større kampagner i USA og over 12 andre lande i verdenen.

  • Opgaver på timebasis: Timeprisen er 800,- kr per time ekskl. moms.
  • Hvis at i ønsker Jimi Hove, og kun ham, til at udføre det arbejde i ønsker så er prisen 1300,- eks moms i timen. Jimi er efterspurgt som en af Danmarks førende eksperter indenfor særligt SEO og Digital PR.
  • Vi laver andre opgaver indenfor online marketing end dem der er nævnt her. Kontakt os og hør nærmere.

Kernen i vores prissætning

Ved ethvert opstart af samarbejde, vil vi foretage en grundig gennemgang af det marked, du vil sælge på. Når vi har vurderet dine muligheder med dit budget i dit marked, så laver vi en marketingplan og sammen sætter vi nogle mål.

Hvis dit budget er i den lave ende og konkurrencen er stor, vil det tage længere tid for dig at erobre en plads på markedet og omvendt, hvis du har et større budget i et svagere marked, så vil du opnå hurtigere markedsdominans. Dette er selvfølgelig blot en tommelfingerregel, da der kan opstå uventede ting i markedet der enten kan forsinke eller sætte tempo på, opnåelse af dine resultater.

Alt det tager vi en god snak om og kommer med vores bud på realistiske mål.

Online marketing er en hastigt udviklende disciplin. Som SEO Bureau og Google Ads Bureau oplever vi at algoritmerne udvikler sig hurtigt, hvilket alt sammen har indflydelse på dine muligheder på markedet, når man for eksempel laver Youtube annoncering, Facebook annoncering eller Linkedin annoncering.

OMBU ApS vælger nogle få gange at afslå et samarbejde på grund af pris. Det kan være, hvis vores vurdering er, at dit budget er for lille til en alt for stor konkurrence og vi mener, at det vil være spildte penge at sætte realistiske mål. Det er ærlig marketing.

Kontakt os nu på telefon 42430808 eller på mail: info@onlinemarketingbureauet  Lad os tage en snak, se på dit marked og på, hvad vi kan gøre for dig.


Ofte stillede spørgsmål om priser på online annoncering

Hvad koster det at markedsføre på Instagram?

Når at man skal annoncere og markedsføre på Instagram er der 2 ting man skal tage hensyn til, og det er klikpriserne til Facebook (som ejer Instagram, og som er dem man betaler), og så der udgifter hvis du skal have hjælp fra et online marketing bureau der har forstand på Instagram.

Hvis du selv vil stå for det, kan du markedsføre på Instagram meget billigt. Men det afhænger af konkurrencen der er i dit marked.

Et slag på tasken vil være minimum 500,- kroner per måned, hvis du er i en branche med lav konkurrence og du selv laver det.

Fordelen ved at få hjælp fra et bureau er at de kan spare dig for penge i forhold til at sætte nogle gode kampagner op, som giver dig succes, og så sparer dig for tid og fejltagelser ved at lave det selv.

Der er ikke nogen maksimum pris på hvad det koster at markedsføre på Instagram.

Hvad koster det at annoncere på nettet?

Den billigste form at annoncere på nettet er via SEO. Det kan du lære selv (det tager dog lang tid at blive god til det).

Google Ads, Facebook annoncering, Linkedin annoncering og markedsføring på Instagram koster altsammen penge.

Fordelen ved den betalte annoncering er at du ikke behøver lære så meget, og at du ser resultater med det samme. Til gengæld forsvinder al din synlighed den dag du ikke betaler mere. Med SEO fortsætter din synlighed, selvom du løber tør for penge.

Hvad koster det at lave en reklamekampagne?

Det kan være meget billigt at lave en reklamekampagne, hvis du for eksempel får lavet billige flyers og får dem omdelt. Hvis du selv kan lære SEO er det en gratis måde at lave en reklamekampagne på.

En Tv reklame, eller en annonce i en landsdækkende avis vil typisk være noget af det dyreste der findes.

Man kan ikke sige præcis hvad det koster at lave en reklamekampagne, da det kan svinge så meget. Men generelt er det en hård og langvarig proces at slå sit navn fast.

Hvad koster det at markedsføre på sociale medier?

Generelt skal man betale penge for at markedsføre sig på de sociale medier. Men hvis du ingen penge har, så kan du få et såkaldt “organisk reach” på enkelte sociale medier.

Et organisk reach betyder at hvis andre liker dit opslag, så kan deres venner se det, og du får dermed gratis opmærksomhed. Dette organiske reach eksisterer stort set ikke mere på Facebook, men du kan stadig få en del af det på Linkedin for eksempel.

Ellers så kan det at markedsføre sig på sociale medier koste alt fra 500,- kroner per måned til uendeligt, afhængigt af konkurrencen på dit marked, og hvor meget du er villig til selv at lave.