Kontakt os her

Du kan læse vores store guide her nedenunder, men hvis du er klar til at kontakte os nu, så klik på knappen til højre.

Vi er omtalt i følgende aviser

version2
Zetland logo orange
download 1
Politiken Logo.svg
download 2

Vores erfaringer med Linkedin annoncering

Succesfulde Linkedin annoncering kampagner kræver specialister med forstand på modning af leads på C level niveau ( CEO’s, CXO’s CMO’s, CFO’s osv).

For det er på Linkedin at du finder beslutningstagerne.

Borte er tiden hvor det svært besværligt at kunne komme i kontakt med sådanne mennesker.

De er dog ikke klar til dårlig marketing og billige salgstricks. De har om nogen set det hele før.

Men hvis du kan imponere dem med et produkt eller en service, som de alligevel skal bruge, så er Linkedin din platform. Og vi er dem der kan hjælpe dig

Vores mange års erfaring med Facebook annoncering, gør at vi har en bred forståelse for de psykologiske spilleregler der er på de sociale medier. Det er dog nogle andre spilleregler der gælder på Linkedin, end ved marketing via Google Ads eller til vores SEO bureau, for eksempel.

Lad denne her side guide dig videre til, hvordan du kan annoncere på Linkedin.

Marketingstrategi på Linkedin?

Det afhænger af dit produkt/ service og de spillere der er på det marked som du vil markedsføre dig på.

Sådan er det i forhold til alle former for marketingstrategier, og sådan er det også på Linkedin.

Det første vi vil gøre, i samarbejde med jer, er at afdække markedets spillere og dynamikker, og hvordan den kombination giver sig til udtryk på netop Linkedin.

Vi observerer dine leads, noterer os deres sprogbrug, deres værdier og prøver at finde ud af hvad de leder efter i en leverandør.

Hvis vi overhovedet ikke er et match, så lader vi være med at bruge ressourcer på at jagte denne kunde, men hvis der er et match, så får vi skræddersyet vores kommunikation, annoncer og andet content til at ramme målgruppen lige ned i deres værdisæt.

Hvilken slags software til Linkedin?

Du har muligvis hørt om diverse blackhat tools til at hjælpe med din Linkedin annoncering, såsom : Meet Leonard, Linkedinhelper, Dux soup og deslige.

Vi har testet dem, og brugt dem til automatisering af diverse opgaver med hensyn til Linkedin marketing. Og vores bedste råd er: Hold dig væk.

Linkedins algoritmer er blevet alt for gode, og vil opdage dit ulovlige software ret hurtigt. Mange mennesker som er blevet banned af Linkedin, permanent. Kun for at bruge de tools.

Vi bruger selv Linkedin Sales Navigator, som kun koster 400,- kr per måned. Her kan man sortere sine leads efter mange forskellige parametre.

Vi bruger den tid der skal bruges på modning af leads i den størrelse der findes på Linkedin. Tag dig god tid, modn hver enkelt lead, og luk salg på en helt anden hylde end du måske er vant til.

Det kan Linkedin.

hvordan får man kunder på linkedin

Vi er et af Danmarks bedst certificerede bureauer

dansk hubspot partner
google partner bureau århus
facebook marketing partner

Find lokale leads på Linkedin

Lokal Linkedin annoncering handler om markedsføre sig overfor de målgrupper som der er i din egen by.

Om det er København, Århus eller mindre byer som Viborg er reglen den samme, når du bruger Linkedin Sales Navigator til at finde potentielle kunder i lige præcis din by.

Efter at vi har fået sorteret i vores leads via Linkedin Sales Navigator, vi har besluttet os for om vi skal gå efter lokale kunder i vores egen by (eller om vi går efter nationale eller internationale klienter) og når vi har regnet på hvor meget vi har råd til at betale per lead (CPA – Cost Per Acquisition), så er vi klar til at gå i gang med at skrive tekster og finde billeder til vores annoncer.

Disse tekster og annoncer er vores første møde med kunden, og det er derfor af højeste betydning at de afspejler deres værdisæt, tilbyder løsninger på de udfordringer de har og viser dem nemt og hurtigt hvordan de kan komme i kontakt med os som kan hjælpe.

Alt dette får vi lavet flere forskellige annoncer til, som vi så sætter i gang, og tester efterfølgende hvilke af dem der performer bedst.

Når vores kampagner og annoncer har kørt i en periode, så begynder vi at analysere på de data som langsomt løber ind. Vi finder i samarbejde med jer ud af om de leads der kommer ud af vores arbejde har så høj en kvalitet at det er en god forretning for jer.

Det er altid nemt at love guld og grønne skove og få folk til at klikke på annoncer og besøge hjemmesider, men det er kvaliteten af leads fratrukket udgifterne til opnåelse af disse leads som vi vil måles på.

Når vi har fået afklaret om de leads i modtager via vores Linkedin marketing er af høj nok kvalitet kan vi enten skalere vores samarbejde, eller afslutte det.

Vi har dag til dag opsigelsefrist på mange af vores aftaler. Da vi kun vil levere resultater i kan bruge til noget.

I særlige tilfælde har vi dog en måneds opsigelse. Dette finder vi ud af når vi er klar til at skrive kontrakt.


Sådan laver vi annoncer til vores Linkedin kampagner

Efter at vi har fået sorteret i vores leads via Linkedin Sales Navigator, vi har besluttet os for om vi skal gå efter lokale kunder i vores egen by (eller om vi går efter nationale eller internationale klienter) og når vi har regnet på hvor meget vi har råd til at betale per lead (CPA – Cost Per Acquisition), så er vi klar til at gå i gang med at skrive tekster og finde billeder til vores annoncer.

Disse tekster og annoncer er vores første møde med kunden, og det er derfor af højeste betydning at de afspejler deres værdisæt, tilbyder løsninger på de udfordringer de har og viser dem nemt og hurtigt hvordan de kan komme i kontakt med os som kan hjælpe.

Alt dette får vi lavet flere forskellige annoncer til, som vi så sætter i gang, og tester efterfølgende hvilke af dem der performer bedst.

Løbende opdateringer

Når vores kampagner og annoncer har kørt i en periode, så begynder vi at analysere på de data som langsomt løber ind.

Vi finder i samarbejde med jer ud af om de leads der kommer ud af vores arbejde har så høj en kvalitet at det er en god forretning for jer.

Det er altid nemt at love guld og grønne skove og få folk til at klikke på annoncer og besøge hjemmesider, men det er kvaliteten af leads fratrukket udgifterne til opnåelse af disse leads som vi vil måles på.

Skal vi fortsætte eller stoppe?

Når vi har fået afklaret om de leads i modtager via vores Linkedin marketing er af høj nok kvalitet kan vi enten skalere vores samarbejde, eller afslutte det.

Vi har dag til dag opsigelsefrist på mange af vores aftaler. Da vi kun vil levere resultater i kan bruge til noget.

I særlige tilfælde har vi dog en måneds opsigelse. Dette finder vi ud af når vi er klar til at skrive kontrakt


“Linkedin kan være et sted hvor du kan tabe mange penge på marketing, men også det sted med den højeste ROI.

Alt afhænger af eksekveringen af din marketing”

photo 1617225429211 f02b5e4ce104

Nogle af de tidligere og nuværende firmaer vi har hjulpet

salary color
fbd78727 c6f2 4e93 bf85 a9da42f58805 1
dansk sundhedssikring
LunderskovLogo 1
mb logo
sandgrav logo
ERPgruppen logo vert sort bla╠e

Klar til at komme i gang?

Kontakt os i dag, og lær mere om hvordan vores skræddersyede planer kan passe til lige præcis dine behov.

Tilmelding til nyhed om Google Ads e-bog

Få besked når bogen udkommer. Ingen spam eller nyhedsbrev.

Tilmelding til nyhed om ny ordning

Modtag besked om opstart

Hør, helt uforpligtende, hvornår vi starter vores ordning.

Tilmelding til nyhed om SEO bog

Modtag besked om SEO bog i 2021

Gratis guides og nyheder

Vi sender nyhedsbrev ud flere gange per måned
  • 💰 Få rabatter og tilbud
  • ⏱️ Deltag i konkurrencer
  • ➡️ Skræddersyede nyhedsbreve til dit niveau af online marketing