Online spørgeskemaer. Surveys til virksomheder
Onlinemarketingbureauet.dk er Danmarks eneste bureau som er specialister i teknikken "The Ask Method"
Find dit segment. Stil dem spørgsmål . Vælg de bedste svar ud . Lav ny marketing til målgruppen
Ring i dag : 42 43 08 08
Find dit segment
Sådan her foregår vores flow når vi arbejder med spørgeskemaer/surveys. Først laver vi en målgruppe, som vi tænker at den ser ud
Stil spørgsmål
Dernæst stiller vi spørgsmål igennem vores surveys/spørgeskemaer. Svarene bruger vi at få dybere indsigt i målgruppen.
Vælg de bedste svar ud
Når vi modtager resultaterne af undersøgelserne i spørgeskemaerne/surveys ,så analyserer vi svarerne ved hjælp af " The Ask Method". En teknik som har vundet store priser i USA.
Vi laver ny marketing
Når vi har analyseret ved hjælp af "The Ask Method", så udvælger vi de svar fra spørgeskemaerne der rammer vores bedste målgrupper og målretter annoncer til dem.
"The Ask Method" er #1 på Amazon og har vundet mange priser i USA. Nu bruger vi den i Danmark
Læs mere nedenunder
-
Et udpluk af referencer






"The Ask Method" af Ryan Levesque er både en bog, et kursus og en filosofi, han selv har bygget op fra bunden af. Metoden har skaffet ham en #1 plads på Amazon, Forbes, L.A Journal, New York Times og mere til og anbefales af førende marketingpersonligheder i USA. Alligevel er den aldrig kommet til Danmark før nu
Nu er den her og OnlineMarketingBureauet.dk har taget kurserne, arbejdet med metoden og set store forskelle i konvertering og brandloyalitet i de målgrupper vi har arbejdet med.
Spørgeskemaerne er bare en lille del af metoden
Sådan gør vi:
Normalt bruger man spørgeskemaer til kvalitative analyser og så tager man respondenters svar og ser på, hvilke områder man kan forbedre på. For eksempel kan man lave brugerundersøgelser ved hjælp af surveys som handler om ens hjemmeside. " Hvor god synes du min hjemmeside er?" "Var det nemt at finde et produkt du søgte?" "Var der god information og det produkt du ønskede at købe. Mulighederne er uendelige og man kan med disse undersøgelser kortlægge kundens rejse og oplevelse ned i detaljer. Man kan også spørge om den generelle brugeroplevelse eksempelvis: "Hvordan var din oplevelse med at handle hos os?"
Og det er helt fint. Men "The Ask Method" tager den markant dybere ned i målgruppen. Vi kan ikke forklare en hel bogs indhold her på få linjer, men vi kan i overskriftsform her skitsere, hvordan spørgeskemaer hjælper os med forbedre kommunikationen i de annoncer vi udarbejder i Google Ads, vores SEO tekster, vores LinkedIn content, på vores blog og overalt hvor der er content i form af ord og billeder.
- Vi modtager svarene fra vores surveys
- Vi sorterer i data så vi tager top 20 % af de såkaldte hyperrespondents
- Vi ser på de verbale vendinger de bruger i deres svar. Deres udfordringer og ønsker
- Vi ser på alder, køn, indkomst og mere til.
- Vi laver annoncer som bruger vendinger som dem i top 20 % ville bruge. Vi laver billeder, tekst og video som spejler målgruppens øvrige demografi.
- Og vi fører folk ind i avanceret funnel (salgstragt) hvor de hele tiden vil blive mødt af budskaber der afspejler hvem de er og hvor de er i kunderejsen.

Ved at bruge de her teknikker sammen med de målgrupper man kan lave i Facebook, Google Ads og LinkedIns annonceadministratorer bliver "The Ask Method" den manglende brik i puslespillet med hensyn til at ramme sin målgruppe knivskarpt.
Når man laver Facebook annoncering, LinkedIn annoncering eller man som SEO bureau eller Google Ads bureau arbejder med den her type områder, så gælder det for alle af disse marketingkanaler, at man kan indstille sine annoncer til at ramme demografisk, geografisk m.m. Med "The Ask Method" får vi endnu skarpere fokus på den kommunikation der skal til for at øge vores CTR's (Click Through Rates) og vores CRO's (konverteringsratefrekvens)
Kort sagt: Den perfekte kombination af kommunikation og data.
Lyder det forvirrende ?
Kontakt os nu og lad os uddybe


VORES KONTORER
Vi har både en afdeling i Viborg, som servicerer vores kunder i Midtjylland og Århus, og så har vi en afdeling i København.
Her finder du kort til afdelingen i Viborg og adressen til vores afdeling i København.
Adressen i København er:
OnlineMarketingBureauet.dk – i København
Fælledvej 6 – 2 TV – 2200 København N.
Adressen i Viborg (Som også dækker vores kunder i Århus) er:
Toldboden 3,1 – 8800 Viborg