Vi har serviceret følgende medier med ekspertudtalelser og artikler
-
-
- FDIH er "Dansk Erhverv" 's afdeling for nethandel. De bruger Jimi Hove som SEO ekspert til deres artikler. Se det her
- Version 2 er et de absolut største tech sites i Danmark. De bruger også Jimi Hove som SEO ekspert til deres artikler. Se det her
- Børsen. Her anbefaler Børsen et webinar fra OnlineMarketingBureauet.dk til deres læsere
- Børsen. Danmarks største erhvervsavis. Her skriver Jimi Hove en kronik for Børsen.
- Ekstrabladet Her deltager Jimi Hove som marketing ekspert indenfor emnet "kommunikation i spilbranchen"
- Politiken. Her deltager Jimi Hove som ekspert i online marketing i en sag om hotels.com
- BT.dk - Her følger BT op på historien om Hotels.com, og bruger også Jimi Hove som kilde
- Zetland - Her er Jimi Hove hovedkilde til en historie om snyd indenfor online marketing.
-
- Jimi Hove er Ekspertblogger på Danmarks største iværksætterportal "Amino" og på ivaekst.dk. Jimi har derudover skrevet blogindlæg på Nets.dk samt Accuranker.com og samarbejder med IVN (Iværksætternetværket) som er den største iværksættergruppe på Facebook med over 60.000 medlemmer.
Jimi Hove bruges også af mange andre magasiner, både i indland og udland. For en fuld liste over referencer kontakt os på [email protected]
Følgende billeder kan bruges i vores pressemateriale. Det forestiller Jimi Hove, som er indehaver af jimihove.dk. Ved ønske om flere, eller anderledes billeder og/ eller video, kontakt os på [email protected] eller på telefon 42430808
Jimi Hove deltager også i TV. podcast og radio sammenhænge.
Jimi Hove er garanti for en ærlig mening, dog uden at deltage i personlige angreb, men holder sig til emnet.
Jimi Hove har over 12 års professionel erfaring med online marketing. Han samarbejder til dagligt med marketingchefer i større virksomheder, og er sparringspartner hos et bredt udvalg af iværksættere.
Han har over 6000 mennesker der følger ham på Linkedin.
Her er en video som er en teaser for en podcast, som Jimi Hove lavede sammen med Dandomain. Det viser fint formidlingsevnerne omkring de her emner, og en evne til at lave humoristisk ping pong med en journalist. Jimi har tabt 20 kg siden den her video blev optaget, og fremstår derfor visuelt skarpere.