Prøv det marketing software vi arbejder med til daglig

SEO værktøjer, Google Ads værktøjer med mere.

Her er en gratis gave fra OMBU til alle danske iværksættere som har en WordPress hjemmeside. Vi har forhandlet en super god aftale hjem på det populære WordPress plugin der hedder “Loginpress Pro”. Normalt koster det 75$, per år.

Vi har købt så stor en pulje hjem, at vi nu kan tilbyde dette plugin gratis til alle der måtte ønske det. Gratis, for evigt.

Dette plugin kan utroligt mange ting, det er nemt at sætte op, og gør både din hjemmeside flottere, og mere sikker.

Se en lille video om dette tool her:
https://www.youtube.com/embed/GMAwsHomJlE

Du kan downloade det ved at klikke på linket til højre her. Så kommer du til en mappe på Onedrive, hvor det ligger klar til download. Husk også at downloade den tekstfil der er. Der er også din kode til at aktivere dit nye Premium WordPress plugin.

På siden her kan du finde en oversigt, inklusive beskrivelser, til alle de online marketing tools (software), som vi bruger hos jimihove.dkDet er også på den her side, at du fra tid til en anden vil kunne finde vores populære Give Aways, hvor vi forærer software, og hjemmesider, væk som normalt koster mange tusinde kroner.

Følg os på de sociale medier, eller tilmeld dig vores nyhedsbrev, så du ved hvornår vi holder den næste Give Away.

Bemærk i øvrigt at ingen af de links du finder på siden her er affiliate links. Det betyder at vi ikke tjener penge på at anbefale de her stykker software.

Lad os komme i gang.

SEO Tools – En guide til de bedste SEO Tools

Vores absolutte favorit er det software der hedder Ahrefs. Besøg dem her

Ahrefs bruger vi til søgeordsanalyse, konkurrentanalyse og markedsanalyse. Det kan bruges både til SEO og til Google Ads

Til Google Ads bruger vi det til søgeordsanalyse.

En søgeordsanalyse, som vi laver den, er den absolut vigtigste opgave indenfor både SEO og Google Ads.

Det er vi finder ud af hvor stort markedet er, hvor svært det er og hvordan Google bedømmer en søgning.

På en søgning som “SEO København” for eksempel, kan vi finde ud af at Google ønsker lokale seo firmaer i Århus på denne søgning. Så hvis du er et SEO bureau i København, og kan finde ud af et minimum af SEO, så kan du komme i top 10 på den søgning.

De rigtigt gode kommer i top 3.

På en søgning som “søgemaskineoptimering”, eller “Google Ads” eller “Online Marketing”, vil man kunne se i Ahrefs at Google ønsker flere guides til søgemaskineoptimering og så videre.

Det ved Google fordi de har analyseret milliarder af søgninger, og set at når en bruger søger på en mere bred søgning, så er de i toppen af salgstragten, og vil mere generel information, såsom guides, hvor imod at når de søger mere flere ord i søgningen (en såkaldt longtail søgning), så er det fordi de at er længere nede i salgstragten.

Alt dette kan Ahrefs hjælpe dig med at finde ud.

Plus at du også ved at bruge dette tool vil kunne se hvor mange, og hvilken form for links din konkurrent har.

Ahrefs har utroligt mange features, og det allerbedste ved Ahrefs er de har utroligt mange danske data i deres database. Det vil sige at du får et meget større overblik over danske hjemmsider, end andre tools normalt vil kunne give dig.

6 ud af 6 stjerner er vores vurdering af Ahrefs.